rekompilacia jadra a modulov v RH 6.2

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Duben 10 09:09:50 CEST 2000

Upgradol som si RH 6.1 na RH 6.2 (nove jadro 2.2.14-5.0). Najskor som
si skompiloval novy kernel cez: make xconfig
potom spravil:
make dep clean bzImage modules modules_install
prekopiroval vytvoreny bzImage a System.map do adresara /boot, vytvoril som
pre nove jadro initrd, dal ho do adresara /boot, vytvoril som novu polozku v
lilo.conf spustil som lilo.

Po reboote vznikol problem, moduly mi vypisovali "unresolved symbol". Zacalo
to ked hladal module dependencies. Ked som jadro skompiloval aj s vyvojovou
podporou, tak to bolo opat takmer vsetko OK az na dve casti co vypisuju stale
chybu, ale tie mi zatial nevadia. Co robim zle? Co pri moduloch musim brat
este v ohlad? Rad by som mal v jadre len stabilne casti bez vyvojovych.

Dik.

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia