Jak zvetsit buffer tty u seriovaho portu ?

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Duben 10 09:55:26 CEST 2000

Dobry den,

	potrebuji obsluhovat zarizeni na seriovem portu, ktere nepretrzite vysila
na rychlosti 57600  a v budoucnu mozna i 115200. Krome cteni musim s
nactenym
daty provadet pomerne casove narocne operace, takze se mi nekdy stane, ze
mi nejaka data utecou. Mam tedy dve moznosti. Bud zvetsit vstupni buffer
u tty, ktere se stara o seriovy port, nebo si vypustit vlastni thread
a bufferovat si data sam. Elagantnejsi mi pripada zvetsit buffer u tty,
ale zatim jsem nikde nevycetl jak na to. Pri prolezani zdrojaku jadra
serial.c, jsem take objevil, ze pro preteceni vstupniho bufferu se
nastavi stav tty na TTY_OVERRUN, da se k tomu nejak dostat v userspacu ?

Jeste tedy zrekapituluji moje dotazy:

1) Jak zvetsit vstupni vyrovnavaci buffer u tty serioveho portu ? (Default
je 4096 a to je malo)
2) Jak se dozvedet, ze buffer pretekl (TTY_OVERRUN).
3) Pripadne jak si pro tty zaregistrovat svoji vlastni disciplinu ? (jde to
vubec v userspacu ?)

	Diky za radu

			JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1