routing zpet na prichozi rozhrani

Jaroslav Cibulka jaci na jaci.cz
Pondělí Duben 10 10:50:30 CEST 2000

kupodivu podle dest. adresy ;-))

(proste mam bezdratovou kartu s vsesmerem (mno, to by me
kolega, co nam stavi anteny dal - jsou to dve sladeny smerovky:)) -
ale to tu nehraje roli) a na se pripojuje nekolik dalsich stanic.
A ja potrebuju aby tyhle stanice mohli pres ten centralni bod
komunikovat navzajem...
..myslel jsem si, ze to bude brnkacka, ze to pujde normalne
naroutovat, ale nefachci to -musim se podivat jestli se tam neposila
nahodou ICMP-Redirect (pomuze kdyz jej odfiltruju ??)

JaCi