Linux a Minolta

Jaroslav Ostadal jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz
Pondělí Duben 10 12:08:58 CEST 2000

ano .. .jenze Minolta 18L nema processor .. ted nevim jak se to naziva
myslim ze Gdi .. a nesla ani na jeden ovladac co byl k RH 6.1 ;(
pomoc prosim
--

S pozdravem

Jaroslav Ostadal
jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz

news:955352947.397162 na cdwork.cvt.stuba.sk...

spread!