Apache pristupova prava

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pondělí Duben 10 12:51:48 CEST 2000

Radek Naumec wrote:

> Mam udelany soubor se jmeny a hesly. Vytvoril jsem tez .htaccess. A stejne
> to nechodi.
> Pri vstupu na stranku se mi nabidne prihlaseni, ale zadna kombinace
> jmeno+heslo mi neprojde.
> Proste me tam nechce pustit. Nenapada vas jeste kde by mohla byt zrada?

Neviem, ale P. Satrapa ma vo svojej publikacii

"World-Wide Web pro ctenare,autory....." uvedene u polozky
pre vyziadanie hesla

<Limit GET POST>
	require valid-user
</Limit>

Nemohlo by to byt v tom? Pripadne <Limit GET POST> by mohol byt
uplatneny i na cely obsah .htaccess. A ako sa tak pozeram, tak mate
zakazany pristup pre vsetkych (deny from all). Takze asi chyba i
povolenie pristupu pre domenu (allow from domena). A nie som si isty,
ake je defaultne nastavenie poradia vyhodnotenia povelenia a zakazu
pristupu. Inak by tam muselo byt este napr.
order deny,allow

Zdravi
Malik