Jak tvorit .tar "on fly"? Kde najit format tar-u?

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Duben 10 12:08:20 CEST 2000

> Dobry den!
>
> Chci se zeptat, jde nejak "on fly" generovat .tar archivy
> (mam na mysli neco jako knihovnu zlib pro .gz soubory).
> Jeste konkretneji, potreboval bych cgi-skriptem generovat
> .tar.gz balik a nechce se mi to zapisovat nekam buhvi kam do
> /tmp a pak to tarovat (pripada mi to potencialne derave, a
> krome toho neefektivni; kdyby se to tak vsechno dalo udelat
> v pameti....)
>
> Nemate aspon nekdo tuseni, kde najit specifikaci(e) formatu
> tar? (v man tar ani info tar jsem zadny kloudny odkaz
> nenasel)

 No kdyz jste v Unixu co vyuzit jeho silu ?
priklad:

system("mkfifo -p TempPipeLine");
system("nohup gzip -c < TempPipeLine > Vas_vystupni_soubor&");

no a ted uz jenom fopen("TempPipeLine","a") a vesele zapisujete, vystupem je
zazipovany soubor. Urcite neni tezke pres rouru vlozit jeste pred gzip treba
tar.

     Bye Sam