DNS etc.

Pondělí Duben 10 13:36:57 CEST 2000

On Mon, 10 Apr 2000, Petr Novotny wrote:

> Moment - tohle zpusobi DNS lookup KDE PRESNE? Reverzni
> lookup na adresu, z niz spojeni jde, delat nemusim. DNS lookup
> na bad.guy delat nemusim. Neco prehlizim?

Ja nerikal, ze to musi fungovat vzdycky. Ale treba u qmailu to nutne udela
MX lookup na bad.guy pote, co (velmi rychle) zjisti, ze zadneho uzivatele
"foobar" nezna, a pokusi se to bouncnout na foobar na bad.guy. Nejakym
podobnym zpusobem lze IMHO oblbnout vetsinu instalaci MTA, nezavisle na
druhu.

BTW: Samozrejme vsichni vime, ze spravna odpoved na otazku, jestli bylo
driv kure nebo vejce, je, ze nejdriv byl dinosaurus. :)