Fwd: bttv & xawtv

LandD landd na softline.sk
Pondělí Duben 10 13:52:17 CEST 2000

mam podobny problem, takze plz poslite help aj sem

Moja karta je AIMS LAB Xtreme98 (bt848) a zvuk chodi dobre,
obraz je rozne poprekryvany. Prave navoleny kanal rozpoznam podla loga hore
v rohu
ale inac sa to neda  pozerat ...
V M$ Wirdos som to riesil prepisanim parametru videoformat=3 v registroch.

dik za kazdu radu ...