IMP - nejde smazat zprava v mailboxu - RESENI

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Duben 10 15:02:13 CEST 2000

On Mon, 10 Apr 2000, Daniel Mihalyi wrote:

> Mozno chyba nie je na strane servera ale klienta Netscape. Skuste pozriet
> Preferences - Mail & News groups - Mail servers - Incoming mail servers -
> Edit - IMAP, ci nemate zaskrtnutu polozku:

Myslim ze si nerozumime - postu necte pres IMAP Netscape ale IMP .
Kazdopadne uz jsem to (asi) vyresil zde je postup -

Z www.modssl.org/contrib - baliky :  apache-mod_ssl-1.3.12.2.6.2-0.6.0
                                     php-mod_ssl-3.0.14-1
                                     php-mod_ssl-imap-3.0.14-1

Tak ted funguje apache 1.3.12 a mod_ssl a php3 a imap-php3 jak ma.
a dal balik z RH6.2 (EAPI)           phpfi-2.0.1-12

a mod_csacek ale prekompilovany ze src.rpm spolu s nainstalovanym spravnym
apxs z apache-mod_ssl-devel-1.3.12.2.6.2-0.6.0.i386.rpm nebo z
apache-devel baliku z RH6.2 - mod_csacek totiz neni v rpm baliku s
podporou EAPI kterou je treba mit s apache 1.3.12 .

Takze po strastiplne ceste zkouseni jsme se dobral k jakemusi vysledku.

>  _                                                          mihalyi na tuke.sk

S pozdravem