linux a digiboard

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Pondělí Duben 10 22:57:58 CEST 2000

On Mon, 10 Apr 2000, Juraj Lutter wrote:

> ma niekto z vas skusenosti s programovanim multiportovej seriovej karty
> Digi pod Linuxom ?
> Ide mi konkretne o podporu novsich PCI kariet pre ktore nieje v default
> kerneli podpora.

Skoro rok pouzivam kernel 2.2.x s driverem z ftp.digi.com verze 1.4.1 a
kartu Digi AccelePort Xem/PCI. Funguje dobre. Pouze ze zacatku jsem mel se
starsim driverem na PII problemi s inicializaci karty behem bootu.

Koukam vsak, ze na adrese ftp://ftp.digi.com/drivers/linux/
jsou opet novejsi drivery (v. 1.4.3.3). Az zbude cas, kouknu co noveho.

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz