Fwd: Re: Modem GVC

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Úterý Duben 11 07:42:50 CEST 2000

GVC 56K nevim ale GVC 33K (predchazejici model) chodi.
U 56 je nekdy problem v tom ze se snazi jev V.90 a pokud
na protejsi strane neni tak blbne. Musi se V.90 pres AT prikazy
vypnout. To neplati pokud je na protejsi strane Curier s tim snad
jede i zehlicka.
Dan