ext2 kernel 2.0.38 a 2.2.14; BeOS

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Duben 11 08:38:30 CEST 2000

	Zdravim,
mainstaloval jsem na dalsi disk /dev/hdb1 RH6.2, dal jsem mu lilo do
/dev/hdb1 - aby mi neprepsal nikde jinde nic, vsechno chodi v poradku,
akorat ze stareho RH 5.1 s jadrem 2.0.38 nemohu /dev/hdb1 namountovat.
Nevite s cim by to mohlo souviset. Pri mountu hlasi neco o nepodporovany
features.

	Druha vec je jen ciste ze zajimavosti a znacne Off. Zkousel jsem
BeOS 5.0 personal edition a jak jsem na to tak koukal, tak se mi zda, ze
kernel bude docela podoben UNIXovemu kernelu - /dev fs aj. Muzete mi nekdo
vice znaly toto potvrdit nebo vyvratit.

	Diky za odpovedi.

S pozdravem Jan Vaclavik