adsm client na RH 6.0

Martin Trcka mtrcka na smpas.cz
Úterý Duben 11 08:44:15 CEST 2000

Zdravim,

mam problem se zalohovanim klienta, resp. s nastartovanim zalohy v urcity cas,
tak jak je definovano pomoci schedulingu.

klienta spoustim z inittabu tak, jak je popsano v manualu:
adsm:35:respawn:/usr/adsm/dsmc sched 1>/dev/null 2>&1

Klient se nastartuje a bezi, nicmene v dany cas se s ADSM servrem nespoji a
nezalohuje. Rucni zalohovani probihaji be problemu. Stejna verze klienta
(3.17) na RH 6.1 (kernel 2.2.12) bezi bez problemu.

Jeste jsem si vsiml, ze proces (/usr/adsm/dsmc sched) je z pocatku ve vypisu
procesu videt tak jak je nastarovany (tedy cesta plus parametr), ale po nejake
dobe se zmeni na [dmsc]. Co to znamena - myslel jsem, ze tak nejak se oznacuji
systemove procesy... Na "zdravem" RH 6.1 je jmeno procesu videt porad v puvodni
podobe,  tedy /usr/...

Tusite nekdo v cem muze byt problem ?

 --
"...Naucte se milovat sve problemy"