Instalace RH6.1 na SCSI

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Duben 11 09:22:53 CEST 2000

Dobry den,

Jan Polacek wrote:

> Zdarec All,
>
> Ahojte... chci nainstalit RHcko na SCSI diska, ale kdyz pustim
> instalaci, tak mi to najde vsechny idecka a u SCSI mi to napise 0
> HOSTS... radic je Adaptec

0 HOSTS by znamenalo, ze chybi podpora pro ten konkretni radic. V
jadre by byla tedy zakompilovana podpora SCSI, ale nikolv driver
aha1542?
Pri instalaci RH by se Vas mel zeptat, zda mate SCSI a nabidnout
vam, zda ho ma rozpoznat, nebo zda mu urcite driver... Pokud ho
nerozpozna, tak mu ho zkuste zadat natvrdo... Prinejhorsim zkuste
Alt+F2 (v textove instalaci), stisknete Enter a napiste modprobe
aha1542...

> AHA 1542 IRQ12, adresa 130. Nakej napad cim by to mohlo byt (disk je ID
> 0 a normalne z dosu, nebo widli na nej muzu)?

Z DOS-u se jde na SCSI pres BIOS, ktery v Linuxu odpada (jeho
volani jsou 16-ti bitova a znamenalo by to prepinat se stale z
protected modu do real (ci jak se to jmenuje) modu). A Win:
95-tky tusim pouzivaji tohle prepinani a NT-cka musi mit
konkretni ovladac disku, aby to fachcilo. Dokonce s novejsima
ovladacema pro U2W radici je pri instalaci NT4.0 docela problem
(nerikam, ze to nejde)...

> BTW: da se nak zaridit, aby mi nabehla instalace v textovym rezimu? Me
> to skace do ty xkovy a nevim jak to zarazit.

Ano, zkuste si precist uvodni help, ktery se zobrazuje pred
zacatkem bootovani, melo by tam k tomu neco byt...

> Cauky
>                                                   Honza đB-Q

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72