MP3

Josef Stengl cedrik na students.zcu.cz
Úterý Duben 11 13:41:17 CEST 2000

>  : jaka je minimalni hardwarova konfigurace potrebana ke spusteni mp3 na
>  : lilnuxu ?
>
> na 486 100 MHz uz netreba downsamplovat, ale stale treba mixovat na mono,
> podla mna taka 486 120MHz by to uz mohla stihat

Kdyz jsi sezenes balik mpg123-486-0.59o.tar.gz (nebo tak nejak), prelozis
podporou pro 486, nastavis nejvyssi mozne casovani pro dane pameti (mam
80ns) a nebudes po kompu pozadovat nic jineho, tak 486 DX 100 ve full
kvalite (tj 4100kHz stereo).
Nevim kde ten balik najdes, mozna ze bych ho jeste nasel u sebe, tak se v
pripade potreby ozvy, a ja ti ho poslu (popripade se ozvy dvakrat, mam
deravou pamet :))

		cedrik