ext2 kernel 2.0.38 a 2.2.14; BeOS

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Duben 11 14:45:33 CEST 2000

>Urcita podobnost tu bude. Alespon na webovych strankach tvrdi, ze BeOS
>odpovida posixu. Krome toho mam ten pocit, ze nekde pouzili kousicky open
>source softwaru, nevim ale jakeho, a jestli zrovna v jadre.

Nejake casti posixu tam jsou, ale zdaleka ne vsechno. Sockety maji
jiny prostor handlu, nez soubory (takze jedno cislo muze byt handle na
socket i na soubor); pri praci se sockety tedy nejde pouzivat read,
write a close (misto toho recv, send a closesocket). select existuje
pouze na sockety a pouze pro cteni. Umi to fork (dokonce
copy-on-write), ale dite nedostane zadne handly.

Mikulas