Apache 1.3.12 + php3 +imap +mysql

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Duben 11 21:43:25 CEST 2000

Zdravim

nevite kde bych nasel php3_mysql modul pro apache 1.3.12 . Prekompiloval
jsem php-3.0.15-2 ze src s upravenym imap.c ale vyhorel jsem na tom ze
tam neni mysql ! (ach jo) Tak jsem jeste upravil spec soubor - bylo to
tam zakomentovane a udelal se mi i balik php-mysql-3.0.15-2.i386.rpm .

Ale ouha - nechce se natahnout :-(( Kdyz zadam v httpd.conf -

LoadModule mysql_module       modules/mysql.so
AddModule mod_mysql.c

tak to pise :
Can't locate API module structure `mysql_module' in file
/etc/httpd/modules/mysql.so: /usr/lib/apache/mysql.so: undefined symbol: mysql_module

kdyz zadam v httpd.conf -

LoadModule php3_mysql_module       modules/mysql.so
AddModule mod_php3_mysql.c

tak to pise :
API module structure `php3_mysql_module' in file
/etc/httpd/modules/mysql.so is garbled - perhaps this is not an Apache module DSO?

Ja uz nevim - kdyz je to z jednoho baliku tak by to snad mohlo fungovat.
Zkousim to na cistem apache, navic mam jen libphp3.so imap.so mysql.so

Nevite jak na to ?