ANNOUNCE: Lokalizace Siag Office

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Duben 12 05:49:55 CEST 2000

On Tue, 11 Apr 2000, Pavel Lisy wrote:
> Znamena lokalizace i moznost ceskeho tisku? Resili jste to?
Doma jej mam ve verzi 3.1.? ( ted to z hlavy nevim), ale po drobnych
upravach v kodu ( nekde v ? common.c ? jsem doplnil volani setlocale)
mi pise i tiskne cesky - generuje postscript. S beznou klavesnici -
zadny preload knihoven. Vcera jsem se koukal na ten jejich soubor
s pocestenim a neco malo jsem jeste doplnil - poslu jim to ve ctvrtek,
dnes se jdu fyzicky nicit :).

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509