Tisk na sitove tiskarne HP1100

Martin Pavlas mpavlas na parscom.cz
Středa Duben 12 10:21:59 CEST 2000

> Co myslite pod sietovou?
> je pripojena ku niektoremu pocitacu, alebo je pripojena priamo na nejaky
> JetDirect. Cez JetDirect to mam rozchodene. Pripadne mozem zaslat nastavenie

K pocitaci pripojena neni. Moc se v tom nevyznam, ale je pripojena primo
do site pres Micronet Print Server SP721. (takova mala krabicka, z jedne
strany vstup pro TP konektor, z druhe vystup na paralelni kabel :-))
To je ten JetDirect?

> filtrov a printcap. Nastavoval som to cez linuxconf (LJ III) (RH6.1)

Ja jsem se ted v linuxconfu hrabal asi pul hodiny, ale nic o nastavovani
tiskarny atp. jsem tam nenasel.
Mohl byste mne poslat ten printcat a filtry? Popr. nejake info, jak se
to ma upravit a kde na mistni podminky?

> Pozn. U nas mame tlaciaren bez scanera ( bez A).
Taky reseni.. :-)

Diky

Martin Pavlas