problemy s redhat 6.2

arnost arnost na cs.cas.cz
Středa Duben 12 10:18:31 CEST 2000

Dobry den,

nainstaloval jsem na novem stroji RH6.2 a zjevily se mi nasledujici dva
problemy:

emacs nezobrazuje ceske znaky. Jedna se o verzi 20.6.1 Nastaveno mam podle
navodu a na jinych strojicm mi toto nastaveni normalne chodi.
tj:

(set-language-environment "czech")
(if window-system
      (setq selection-coding-system 'latin-2)
    (set-terminal-coding-system 'latin-2))
(setq process-coding-system-alist '((".*" . iso-8859-2)))
(setq default-input-method "czech-qwerty")
(global-set-key [pause] 'toggle-input-method)
  (define-key isearch-mode-map [pause] 'isearch-toggle-input-method)

v .Xdefaults mam jeste pro zichr napevno nastaveny font iso8859-2

netusi nekdo v cem to muze byt?

druha vec ktera me ponekud mate je, ze pokud spustim nejakou aplikaci v KDE
spusti se nejprve konzole a aplikace az nasledni z ni, takze za chvili je
desktop plny oken.

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky