problemy s redhat 6.2

arnost arnost na cs.cas.cz
Středa Duben 12 11:53:15 CEST 2000

Dne St, 12 dub 2000 jste napsal(a):
> From: arnost <arnost na cs.cas.cz>
>    Date: Wed, 12 Apr 2000 10:18:31 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > nainstaloval jsem na novem stroji RH6.2 a zjevily se mi nasledujici dva
>    > problemy:
>
> máte RH6.2 nebo RH6.2CZ?

>    > emacs nezobrazuje ceske znaky. Jedna se o verzi 20.6.1 Nastaveno mam podle
>    > navodu a na jinych strojicm mi toto nastaveni normalne chodi.
>    > tj:
>
> Emacs je z RPM nebo vlastní instalace? Máte nainstalován i leim? Pošlete nám
> výpis rpm -qa|grep emacs

jedna se o baliky z ftp://ftp.muni.cz/localization/emacs:

emacs-X11-20.6-3
emacs-cs-utils-4.3-1
emacs-leim-20.6-3
emacs-20.6-3

>    > netusi nekdo v cem to muze byt?
>
> Když zrušíte veškerá nastavení (smazáním .emacs) a nastartujete Emacs ještě
> jednou, co se stane po C-\? Pokud se to na něco zeptá, napište czech. Co se
> stane potom?

nestane se vubec nic.

Navic se zda, ze to neni ciste problem emacsu. ted jsem si presmeroval DISPLAY
z jineho stroje, kde mi emacs spolehlive cesky pise a vypada to uplne stejne.
Misto ceskych pismen prazdne oramovane obdelnicky.
Podotykam, ze  ostatni aplikace chodi bez problemu.

Arnost Stedry
Ustav informatiky

Arnost Stedry
Ustav informatiky