Jaký SCSI radic? Tekram? Adaptec? jiny?

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Duben 12 12:05:04 CEST 2000

Ja mam zase bezvadne zkusenosti s BusLogic BT 958 a BT 950. Mam ctyri kousky a
pouzivam je jiz tretim rokem bez nejmensich problemu. Adaptec muzu take
doporucit. Mam tady jak Wide Ultra SCSI tak Wide Ultra2 SCSI a nekolik chipu
AIC-7880 Ultra SCSI  vestavenych na motherboardech v serverech DELL a behaj
jako brus dva az tri roky nepretrzite. Vse na RedHatu 5.0 s postupem casu
updatovanym kernelem as na 2.2.10. Nektere z techto radicu pamatuji jeste
Slackware nekdy pred ctyrmi roky.

Michal

--
Michal Weinfurtner