routing zpet na prichozi rozhrani

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Středa Duben 12 13:15:33 CEST 2000

> kupodivu podle dest. adresy ;-))
>
> (proste mam bezdratovou kartu s vsesmerem (mno, to by me
> kolega, co nam stavi anteny dal - jsou to dve sladeny smerovky:)) -
> ale to tu nehraje roli) a na se pripojuje nekolik dalsich stanic.
> A ja potrebuju aby tyhle stanice mohli pres ten centralni bod
> komunikovat navzajem...
> ..myslel jsem si, ze to bude brnkacka, ze to pujde normalne
> naroutovat, ale nefachci to -musim se podivat jestli se tam neposila
> nahodou ICMP-Redirect (pomuze kdyz jej odfiltruju ??)
>
> JaCi

no pokial chcete preroutovat vsetko cez vsetko a ide o staticke
routovanie tak sa to da cez iproute2 ale tam uz potom treba napriklad aj
nahadzovanie devices robit specialne ....
v kazdom pripade policy routing ide aj na zaklade destination aj source ba
dokonca ja na zaklade prichodzieho prip (!) odchodzieho interface, podobne
ako cisco, tym padom sa da robit niekolkostupnova policy pre routovacie
parametre ale je to dost zvrhle...

dz