Jaký SCSI radic? Tekram? Adaptec? jiny?

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na kleibl.cz
Středa Duben 12 13:15:25 CEST 2000

Ales Rygl wrote:

> Dobry den vsem,
>
> chteli bychom postavit novy stroj, a po zkusenostech s IDE bychom chteli
> SCSI. Cenove pristupne jsou radice Tekram, nicmene v compatibility listu
> pro RH 6.1  je uveden pouze radic s cipem
> DC390 nebo  AMD53C974A.
>     Zamlouval by se nam radic DC 390F (Ultra-Wide SCSI), ten ma na sobe
> cip SYM53C875. Chodi to nekomu? Nebo prosim poradte i jineho vyrobce.

Máme tady Tekram DC-390U2W s čipem SYM53C895 a chodí k naší naprosté
spokojenosti. Podpora pro řadič je přímo v jádře (máme zatím 2.2.12), lze
použít buďto modul NCR53C8XX, nebo novější SYM53C8XX, ani s jedním nemáme
problémy.
Řadič je dvoukanálový, máme na něm dva LVD disky, plus jednu CD-ROM.
Pokud budete chtít podrobnější info, ozvěte se mi na soukromý mail.

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik
Klein & Blažek spol. s r.o.