ip forwarding solved

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Středa Duben 12 13:21:35 CEST 2000

> preco?

> bez problemov to funguje aj takto.

> ked ju nezadam tak sa prida s prioritou o jedno nizsou ako doteraz najnizsia
> (teda okrem 0: )

> to sa riesi v tabulke 0:

nie neriesi lebo ta ma prinizku prioritu ...
tieto doporucenia dava priamo autor a z mojej skusenosti to vacsinou malo
opodstatnenie ale pokial si myslite ze ste lepsi tak ok ;)
v kazdom pripade pokial mate relativne male mnozstvo parametrov a nemate
pre a post routovacie stupne tak to ide lebo mate presny prehlad
z mnozstvom entries umerne rastie neprehladnost a risk preklepu

dz