Emacs v Red Hat Linux 6.2 (Re: problemy s redhat 6.2)

arnost arnost na cs.cas.cz
Středa Duben 12 15:13:26 CEST 2000

Dne St, 12 dub 2000 jste napsal(a):

> něco se stát musí - buď to napíše něco, že nemůže najít příslušnou input
> metodu nebo ji to najde a v modeline se napíše např. CZ nebo něco
> jiného. Rozumím tomu dobře, že po C-\ se nic nestane? Nebo až po napsání czech?

ve stavove radce se  stridave zjevuje  2; a 2>2;
na zacatku to rika loading latin-pre.

> No ale o problémech s fonty jste před tím nepsal - musíte Emacsu říci, aby
> použil fonty -2. Quick hack: spusťte emacs:
> emacs -fn *-2

aha, ono to zcela ignoruje .Xdefaults!! fonty pochopitelne nainstalovany mam
(jak jsem psal vsechno ostatni chodi korektne cesky)

Arnost Stedry
Ustav informatiky