Problem s Mysi - Microsoft Intellimouse

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Středa Duben 12 16:30:03 CEST 2000

On Thu, 6 Apr 2000, David Zabensky wrote:

> Zdravim,
> mam Logitech mysaka a ten mi obcas dela neco podobneho. Pokud ale je v rohu a zahybu koleckem
> ci parkrat kliknu da si rici a potom funguje OK. Jinak protokol bude asi stejny.
>
> Tady je me nastaveni XF86Configu:
>
> Section "Pointer"
>     Protocol    "IMPS/2"
>     Device      "/dev/mouse"
>     ZAxisMapping 4 5
> EndSection

Problemy by mely zmizet spousetnim gpm s parametrem -R
(tj. jako repeater), ktery vytvori rouru /dev/gpmdata, a na tuto pak
povesit X, tj. do vyse uvedene sekce dat Device "/dev/gpmdata".

Jen je treba sladit protokoly mezi /dev/gpmdata a X. -R bez parametru
zapina v /dev/gpmdata protokol msc (MouseSystems).

Navod jak by to melo fungovat i s koleckem tu jiz nekdy psal Petr Cech
(nebo do czdebian-l na debian.org).

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *