PCMCIA slot ve stolnim PC

Martin Patka smartin na semily.cz
Středa Duben 12 20:19:46 CEST 2000

Zdravim,

potreboval bych trosku poradit s instalaci PCMCIA slotu
do normalniho PC. Jedna se o slot dodavany s WaveLanem
cip je VADEM VG-469. Nekde v PCMCIA-HOWTO je psano,
ze je kompatibilni s i82365. Tak jsem do /etc/sysconfig/pcmcia
zmenil radky
PCMCIA=YES
PCIC=i82365

Bohuzel pocitac stale nemuze tento slot vubec najit.

Zkousel jsem RedHat 5.2 a ten mi pise:

Linux PCMCIA Card Services 3.0.5
  kernel build: 2.0.36 unknown
Intel PCIC probe: not found

Protoze system W98 ve stejnem pocitaci tento slot najde, tak
asi zavada nebude v HW.

Zkusil jsem tedy nasadit RedHat 6.2 a chyba je podobna:
(Zkusil jsem i pcmcia-cs-3.1.13.tar.gz  z URL
www.fasta.fh-dortmund.de/users/andy/wvlan  )

Linux PCMCIA Card Services 3.1.13
  kernel build: 2.2.14-5.0 # .....
  options [pci] [cardbusd] [apm]
PCI routing table version 1.0 at 0xfd9f0
 unknown PCI interrupt router 1106:0586
Intel PCIC probe: not found
ds: no socket drivers loaded!

S PCMCIA v PC jsem zatim nikdy nedelal, az ted mne
k tomu tlaci WaveLan.....

V notebooku Compaq Contura 410 mi chodi PCMCIA dobre i
pod RH 5.2 (zkouseno s 3COM 3C589B a s EIDE radicem
CitiROM i s tim WaveLanem). Postup instalace jsem dodrzel stejny
ale proste v tom stolnim PC mi to ten slot nenajde.....

Kde muze byt chyba ?

Dekuji za kazdou radu

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin