Instalace RH6.1 na SCSI

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Středa Duben 12 15:57:58 CEST 2000

Zdarec Jan,

Utery Duben 11 2000 09:36, Jan Marek =:-v =------------> Jan Polacek:

 JM> 0 HOSTS by znamenalo, ze chybi podpora pro ten konkretni radic. V
 JM> jadre by byla tedy zakompilovana podpora SCSI, ale nikolv driver
 JM> aha1542?
Hmm... zjistil sem, ze kdyz pustim instalaci tak, ze z toho CD
zabootuju, tak mi to umozni vybirat moduly pro jadro. Vybral sem teda
AHA154x a este jeden pro sitovku. Kdyz sem se ale vratil do toho
uvodniho menu, tak mi to tam vypsalo jenom ten modul pro tu sitovku..
ten pro ten adaptec tam vyjmenovanej nebyl. Zkousel sem tedy i jiny,
ale vypada to tak, ze proste linux neni schopnej s tim adaptecem
komunikovat a proto se na ten modul vyprdne, nebo tak neco.

 JM> nerozpozna, tak mu ho zkuste zadat natvrdo... Prinejhorsim zkuste
 JM> Alt+F2 (v textove instalaci), stisknete Enter a napiste modprobe
 JM> aha1542...
Jo.. to muzu zkusit..

 JM> Z DOS-u se jde na SCSI pres BIOS, ktery v Linuxu odpada (jeho
 JM> volani jsou 16-ti bitova a znamenalo by to prepinat se stale z
Hmm.. neexistuje k tem modulum pro scsi nejaka dokumentace? Urcite by
tam bylo popsany, jaky IRQ a adresy ty moduly procesavaj.
Taky by me zajimalo, jak muzu tomu modulu zadat parametry. Vim, ze se
mu da nak rict, jaky IRQ a adresu ma pouzit, ale nevim jak to zadat.

 JM> Ano, zkuste si precist uvodni help, ktery se zobrazuje pred
 JM> zacatkem bootovani, melo by tam k tomu neco byt...
Tohle uz sem vyresil... diky

Cauky
                                                  Honza đB-Q