Instalace RH6.1 na SCSI

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Středa Duben 12 16:05:47 CEST 2000

Zdarec Roman,

Utery Duben 11 2000 10:03, Roman DAVID =:-v =------------> All:
 > je

 RD> Naswitchujte ho na defaultni nastaveni (adresa 330-333h, IRQ
 RD> 11..tusim) a potom by to melo fachcit. Mel jsem podobny problem a
 RD> tohle pomohlo. S jinyma adresama mi nefungoval .
Parada... tohle presne sem potreboval vedet...adresu 330 mam volnou,
ale s IRQckem bude problem... mam v tom poci hafo veci a aby mi to
vsechno chodilo, tak se s tema IRQckama nemuzu zrovna moc rozmachovat.

Cauky
                                                  Honza đB-Q