rlogin a root, RH6.1

Martin Dusicka mdusicka na atlas.cz
Čtvrtek Duben 13 10:27:15 CEST 2000

chci se vzdalene prihlasit z linuxu na linux jako root. Vim ze to souvisi
s nastavenim .rhosts nebo hosts.equiv. Jiny uzivatel se muze prihlasit
pres rlogin normalne, pak staci zadat su a sem tam, ale proc to nejde primo.
V dokum. projektu sem objevil jen zminku o bezpecnosti a o tom ze pro
roota plati ponekud jina pravidla nez pro normalni uziv., ale nic
konkretniho
na obou linuxech jsou nastavena shadow hesla.
Dotaz: Jak to udelat aby linux dovolil vzdalene prihlaseni roota?
   na obou masinach ma stejne heslo
     Pokud to jde, je mozne zajistit aby se nemuselo zadavat heslo?

Predem dekuji
--
Martin Dusicka
                mdusicka na atlas.cz