ISO image a cdrecord

belicka belicka na ns.basl.sk
Čtvrtek Duben 13 11:19:51 CEST 2000

> Vcera jsem poprve palil v linuxu (RedHat-6.2.....iso) s pomoci
> cdrecord a vytvoril jsem plne cedecko dat, ze ktereho nelze nic
> precist - jen to ze je plne dat.
>
> delal jsem to takto:
>
> cdrecord -v dev=0,3,0 speed=4 -data /mnt/dos2/upload/redhat-6.2.....iso
>
> Udelal jsem neco spatne?
> Nebo musi image byt ve formatu RAW?

Ja palim presne takto isto a vsetko je v poriadku. No stalo sa mi
pri napalovani vo win, ze som napalil take iste CD . Plne a nic sa z neho
nedalo
precitat. Pripisujem to chybe pri stahovani ISO image z inetu. Stalo sa mi, ze

pri stahovani niekolkokrat spadla kominikacia a obnovovalo sa spojenie.
Zial nenasiel som nastroj pre win pomocou ktoreho by som mohol namontovat
ISO a tak som nemohol vopred vediet, ci je v poriadku.
Skontroloval by som ISO.
belicka na ns.basl.sk