3c90x ve Slinku ??

Ing. Václav Peroutka peroutka na okd.cz
Čtvrtek Duben 13 13:46:51 CEST 2000

Dobry den,

pred nedavnem jsem stahl Debian Slink, nainstaloval jenom ten zaklad a
snazim se zprovoznit 3COM Etherlink XL. Ta karta automaticky nenabehne, i
kdyz jsem zkousel upravovat aliasy v conf.modules. Na hardware.penguin.cz je
doporuceni, ze to chodi s modulem 3c59x.o

Kdyz se ho pokusim spustit pomoci insmod 3c59x.o napise, ze modul je
kompilovany pro jadro 2.0.38, ale ja mam jadro 2.2.5 I KDYZ NEVIM, JAK SE
TAM DOSTALO!

Kdyz jsem stahl predkompilovany modul pro 2.2.5-22, taky se mu to nelibi, z
toho stejneho duvodu.

Bohuzel, prelozit modul nemuzu, protoze tam zatim nejsou knihovny - u
pocitace neni CD mech., na tu jsem chtel vlezt po siti. Zajimave je, ze jiny
pocitac s 3c509 jede v pohode, kartu najde sam...

Nemate nejakou rozumnou radu, jak ze zacarovaneho kruhu ven ???