jak zmenit MAC adresu sitovky 3c509B

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 13 14:37:36 CEST 2000

> changemac -- program that changes ethernet network card address ( Media
> Access Control address or Ethernet address ) on your Linux box.
> Zkuste treba Phrack #53 ...

I tohle je vsak reseni po bootu systemu, mne by se libilo sppise neco
takoveho, co by dokazalo prepsat MAC adresu v eepromce sitovky.

Sice snad pouzit nejak rohle pujde, ale prece jenom bych radeji tu sitovku
mel s jinou (definovanou) MAC jiz pri bootu, abych nemusel vymyslet
klikyhaky.

Dekuji
--
Zdravi