HW pro synchronizaci casu

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Duben 13 14:49:03 CEST 2000

Petr Vacha wrote:

> Radek_Sedmak na eurotel.cz wrote

> Dobry den.
> Nestacil by Vam xntpd demon.
> Cas pak muzete synchronizovat podle serveru na Internetu.
> Napr. ntp1.pvt.net, ntp2.pvt.net atd, ntp3.pvt.net atd.

A xntpd umi (prelozi-li se s tim) cist DCF77, coz se da koupit
(a mozna dodelat) v obchode. Je to mala krabicka, ktera se napojuje
do serioveho portu a pro xntpd (nebo asi ten novejsi (ntp4 ?))
se tvari jako dalsi server. Funguje zcela spolehlive, ze serioveho
portu si to bere napajeni a je to mensi nez krabicka od sirek.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz