Web, FTP, intranet atd. za transparentni proxy/maskaradou

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Duben 13 14:47:33 CEST 2000

peak na argo.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) wrote:

>FQDN -> IP. Ale IP je jen jedno. Jediny (rozsireny) protokol, ktery umi
>"multiplexovat" jednu IP adresu je HTTP (oficialne od verze 1.1). Takze to
>asi nejspis tak jednoduse nepujde.

A co kdybych si tu postavil DNS? Vim ze by to melo byt stejne jako mit vsechny
pocitace v /etc/hosts, ale nejak mi nejde na rozum, ze by to neslo udelat.
Proste zvenci polozim dotaz na ahoj.nazdar.cz on najde nazdar.cz a zepta se ho
na ahoj. Tak nejak by to neslo?

Mila Kuchta