e-mail klient

Jiri Vaclavovic jiri.vaclavovic na penguin.cz
Čtvrtek Duben 13 14:35:27 CEST 2000

Dobry den,

mohl by mi nekdo dopurucit nejakeho vhodneho emailoveho klienta
nejlepe pod X? Potrebuji neco jako je The Bat! pod Windows - vsechni
klienti, ktere jsem zkousel dokazou stahovat postu z vice POP serveru
ale ani jeden z nich nepodporoval vice SMTP serveru - tj. kdyz mi
prijde zprava na adresu nekdo na neco.cz, chci take jake "nekdo" pres
SMTP server neco.cz odpovedet a kdyz prijde na nekdo na nic.cz, chci
odpovedet jako nekdo na nic.cz. Mozna by stacilo jenom aby to umelo sice
pouze jeden SMTP server ale vkladalo to odpovidajici hlavicku
S pozdravem

Jiri Vaclavovic