Přítulný Linux

Čtvrtek Duben 13 17:05:36 CEST 2000

On Thu, 13 Apr 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> měl bych jeden dotaz. Rádi bychom s několika kamarády přešli na Linux, ale
> skoro se nám zdá, že Linux se brání zuby nehty.

Zvlastni komise slozena z nejvlivnejsich lidi kolem Linuxu dospela
k nazoru, ze Linux instaluje mnoho nezasvecenych, jejichz vira v Tucnaka
neni zcela ryzi a neochvejna, a tudiz bylo narizeno, ze instalace kazdeho
noveho linuxoveho systemu musi byt plna prekazek a protivenstvi, ba primo
utrpeni, ktere proveri, zda-li je adept hoden uzivat Linux. :)

> Potom se nám po mnoha pokusech a čteních podařilo připojit modem,...

Verte mi, ze "pokusy" (tj. pokusy vicemene naslepo, nikoli cilene
experimenty) jsou jedna z nejmene efektivnich cest, jak vyresit nejaky
problem. Mnohem lepsi je zvednou kapotu a podivat se rovnou do motoru.

> Začali jsme uvažovat o jiné distribuci, konkrétně o Debianu. Ten ale používá
> program dselect, který je dost odlišný od toho, co jsme viděli v RedHatu.

To bude tim, ze je to jina distribuce.

> Někteří už řekli, že jim ten Linux za tyhle věčné problémy nestojí.

No vida, to jsou ti, jejichz vira nebyla dost pevna! :)