X, 16 bpp, notebook

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Čtvrtek Duben 13 18:12:09 CEST 2000

 > Mam nasledujici problem s X serverem
 > konfigurace: XFree86 - 3.3.3
 >              server - XF86_SVGA
 >              grafika - ct65548
 >              videoram - 1024
 >              display  800x600
 >              linux - 2.2.13
 >
 > V pripade, ze pustim X server v 8 bpp, tak je vsechno OK
 >
 > V pripade 16 bpp to nabehne, ale vypada to jako hodne nedoladena televize.

Ja mam ct65550, asi, a taky videoram 1MB. Kdyz jsem zkousel
800x600x16, hned nabehlo spravne rozliseni ale se zmatenym pruhem dole
(ta karta asi pouziva cast horni pameti na nejake sve cosi), takze
jsem proste zmenil XF86Config, aby se snazil o 800x580x16 a jedu v
pohode uz od 3.2.9, ted na 3.3.6. Jo, musim mit sw_cursor.

Snad to trosku pomuze. Zdravi

                            Jacek Kopecky
--
http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj      ICQ: 49514837
Finger  kopeckyj(at)alpha.inf.upol.cz for Geek Code.