eth1 3c509

Michal Safranek xsafran3 na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 13 21:18:30 CEST 2000

DD,

>Na stare 486ce mam RH 6.1 a chci to pouzit jako router. Vrazil jsem tam dve
>karty - eth0 je NE2000 (ta chodi v pohode) a eth1 3c509 Combo a to se sice
>tvari OK, ale nepropinkam se skrz nej ani dovnitr ani ven. V DOSu jsem tam
>nastavil natvrdo RJcko, io a irq a porad to nechodi. Zkusil jsem tam dat
>jinou 3Comku stejneho typu a zase nic.
>Nevi nekdo na co se mam jeste zamerit?
>Nebo neporadi nekdo jak tam dostat dve stejne sitovky NE2000 s ruznymi irq?
>BTW: Jsem zacatecnik (ale to je z predchoziho asi jasne :-)

Mno ... problem je asi v tom (alespon ja ho zrovna ted resim take) ze
ovladac pro 3c509 nepodporuje parametr "io", takze pokud vam na 0x300
sedi nejaka sitovka, tak se inicializuje - ale spatne (a vubec nezalezi
na tom, co v Dosu nastavite) Ja to asi budu resit presunutim toho
Micronetu na jine IO nebo patchnutim kernelu.

S pozdravem,
              M. S.
--
Name : Michal Safranek <wayne(at)mail.muni.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being