Asi nabourani do linuxu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 13 21:28:26 CEST 2000

Dobry den,

Mila Kuchta wrote:

> [...]

No, asi by mohl byt problem v /etc/pam.d/login, kde mozna take
bude neshadow login a podobne prisernosti. ssh-cko tam ma vlastni
jiny soubor...

> Vypada to, ze mate problem. Je asi jasne co se stalo, ale nemyslim, ze by Vam
> pomohlo si zmenit heslo. Asi bych jako prvni prohledal disk na setuidy, setgidy
> atd. Pokud pouzivate tripwire, mozna si budete moci odpustit reintalaci. Mozna
> by to slo i pres rpm, ale tomu bych moc neveril. Co se tyka te konzole, nevim
> ale asi si utocnik chtel zajistit, ze si na ni nenechavate zobrazovat logy, a

Ja bych asi taky zacal od pripojeni disku, nakopirovani /home na
ten druhy disk, potom odpojit a mke2fs... Me tahle legrace
postihla na zacatku minulych letnich prazdnin... :-(((

Aniz bych chtel rozpoutavat flame: posledni dobou mi pripada RH
vhodnejsi spise na klientske pocitace a Debian na servery... Uz
proto, ze kdyz vynecham dselect, tak si tam kazdou sluzbu
instaluju zvlast a on si k ni dotahne pouze nejpotrebnejsi
podpurne veci...

> s pozdravem
>
> Mila Kuchta

Mnoho trpelivosti preje
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72