Kernel: file_operations->fasync

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 13 23:59:11 CEST 2000

Dobry vecer,

nevite nekdo:
a) kde se da najit vysvetleni (ci presnejsi popis) datovych struktur v
jadernem prostoru. Narazil jsem na file_operations a nevim, co doplnit
do polozky fasync.

b) k cemu to je dobre?

Hledal jsem to v KernelHackersGuide, ale ta uz je postarsi a
v soucasne dobe se nevyviji. z lsd.linux.cz (mimochodem docela sikovna
vec) jsem nasel pouze, kde se to vola, ale presnejsi info v jadre jsem
take nenasel.  Existuje neco podobneho jako byla sveho casu KHG?

Preji krasny novy den

Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb