Bootovani Linuxu pres NFS, WinNT z disku

Petr Svoboda Svoboda na elsaco.cz
Pátek Duben 14 07:13:57 CEST 2000

Dobry den,
  nevim jestli toco vam povim je presne to co chcete ale pokusim se.
  Ja pouzivam NT i Linux na jednom disku, aniz by si navzajem ublizovali.

  Mam sice root i swap na disku, ale bootoju primo z bootovaciho menu
  NTcek. V lilu umistim bootovaci zaznam do partisny kde mam root linuxu
  a to radkem v lilo.conf boot=/dev/hda7.

  Pak pomoci utility BootPart ( http://www.winimage.com/bootpart.htm ) pridam
  tuto partisnu do boot.ini na C:\ a vsechno funguje jak ma.
     To je asi vse, mnoho uspechu
              Petr Svoboda