eth1 3c509

Ivo Cilich ivo.cilich na pvtnet.cz
Pátek Duben 14 07:34:05 CEST 2000

> Ovladac mate jako modul ? pak musite mit v conf.modules alias eth1
> 3c509.

Ano jako modul. V conf modules to mam. Ostatne ted jsem tam zkusil dat 2
karty NE2000 (dle jine rady pomoci options ne io=0x340,0x320 irq=12,15) a
chova se to uplne stejne. Kdyz strcim sit do karty eth0 najdu odjinud pomoci
ping obe karty, ale kdyz sit strcim do eth1 nenajdu ani jednu. Kdyz je
pomoci options ne io=0x320,0x340 irq=15,12 otocim, najdu sit zase jen v
eth0, ale fyzicky je to ta druha karta, takze HW jsou karty OK, chybu delam
nekde ja v nastaveni, ale kde?

> Co mate v logu ? Pise ovladac nejakou chybu ?

Prave ze nepise zadnou chybu.

> Jak vypada vypis ifconfigu ? Je nahozene rozhrani eth1 ?

Ano je nahozene eth0, eth1 a lo.

> Mate spravne nastaveny media-type ?

To nevim, jak to zjistim?

   Preji hezky den