XEmacs

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pátek Duben 14 08:06:49 CEST 2000

Zdravim vsechny,

    Zkousel jsem si doma na Debianu 2.1cz hrat s Xemacsem a narazil jsem
na
cestinu. ;-) Balicek, ktery je k Debianu dodavany pocestil jen emacs.
Ten staci
spustit s volbou pro vhodne fonty a jede to.
    Z toho, co jsem se dozvedel na http://www.freesoft.cz moc moudry
nejsem.
Taky ty informace tam prilis aktualnosti nevynikaji.
Poradi nekdo, jak to rozbehnout? V emacsu pisu uz dlouho, ale jenom pisu
... ;-)
Nejslozitejsi operace, kterou jsem tam udelal je kopirovani bloku. :-))
    Xemacs se mi zalibil vic. Navic by tam melo byt mozno rozjet mys s
koleckem.
Kdyz se potoci, tak to napise, ze nezna tlacitko 4 a 5. To by nekde
stacilo, priradit
jim nejaky vyznam, ne?

                  Dik za radu, Miroslav Lednicky.

P.S.: Mozna si vzpominate, ze jsem se snazil na Debianu rozchodit KVIRC.

Uz to chodi. Chtelo to upgrade glibc. ;-)

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/