RE: Přítulný Linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Duben 14 08:23:51 CEST 2000

Zda se, ze jste to vzali prilis brzo. Instalace linuxu jiz sice neni takova
alchymie jako kdysi, ale ani prochazka ruzovym sadem. A vzdy je moznost se s
konkretnim problemem nekam obratit. Treba sem, od toho tu tato konference
je. Ale vzdavat to hned pri neuspechu pri instalaci, zvlast kdyz pisete, ze
uz mate nejake zkusenosti s pouzivanim utilit, shellem atd. Jak takove
zkusenosti chcete potom zurocit v BeOS?
A ted k veci. Pisete ze vam RedHat6.1cz zamrzl tesne pred koncem instalace.
Ja se setkal s naprosto stejnym jevem. Pomohla me docela prosta vec: PC jsem
behem instalace obcas povzbuzoval pohybem mysi. Ja vim, ze to mozna zni
smesne, ale k zamrnuti ve finale s touto praktikou jiz potom nikdy nedoslo.

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz