ISO image a cdrecord - jeste jednou

Kaas Miroslav miroslav.kaas na d-data.cz
Pátek Duben 14 08:56:43 CEST 2000

Dobry den.

Predem se omlouvam za trochu OT. Myslim ze vetsina lidi by tu asi
chtela resit trochu dulezitejsi problemy. Co se da delat, jsem
nenapravitelnej :)

Mam stazene ISO RedHata 6.2.
Predevcirem jsem ho chtel vypalit pomoci "cdrecord". Tvarilo se to
jako ze vypaluje. Cd se zaplnilo daty, ale nelze cist.

Vcera jsem tedy stahnul utilitku "md5" na spocitani Checksumu. Cislo
bylo bohuzel jine, nez to ktere to melo byt.

I presto jsem skusil (po vcera ziskane rady z konference) image
namountovat. Podarilo se a data z image sly normalne cist.

Je mozne namountovat spatne stazeny image?
Podle me pravdepodobne ano, pokud se dobre stahnou data, ve kterych
jsou ulozeny informace o image. Ale zrejme budou poskozeny
nektere soubory. (toto usuzuji bez teoreticke znalosti slozeni image -
doufam ze moc nenastvu ty co presne vedi, z ceho se to zklada)

Mohl by mi k tomu prosim nekdo neco rict?

Budu vdecny za kazdou radu.

Diky :)

Mira