Linux news

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Duben 14 10:30:14 CEST 2000

Leos Bitto wrote:

> Libor Chocholaty (chocholaty na gncz.cz) wrote:
> : > : firewallem, nebude
> : > : problem v tom?
> : >
> : > No prave - budte rad ze vas news.volny.cz pusti k sobe aspon read-only.
> : > Pouzivejte NNTP server seho providera: news.nextra.cz.
> :
> : Mam stejny problem s GTS. Newsy jsou jen pro cteni. Teda POST jde, ale jen
> : k nim na server. Uz se s nikym o novinky nepodeli. Zda se, ze to zkouseji
> : rozchodit, ale nejak se uz dlouho nic nedeje.

> [...]

Ten pouzivam, lec zpravy ode me nikdo nevidi. Jen nekdo jiny od nas z firmy,
coz asi neni to co bych si predstavoval jako funkcni news server. Bombarduji je
maily, oni odpovidaji, ze se snazi, ale kde nic, tu nic. Jeste, ze lze pouzit
linux na linux.cz, ale neresi to jine konference, ktere me zajimaji... Zivot je
kruty ke svym hrisnikum.

Libor