RH6.2 a systemovy cas

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Pátek Duben 14 11:49:04 CEST 2000

To je v tom, ze HW  hodiny bezi v UTC, zatimco Linux to zobrazuje  v  CET.
Rozdil je jedna hodina. Neni to nic kritickeho. zmeny se normalne ulozi.
Pri instalaci jste zadal ze HW hodiny bezi podle UTC. Kdybyste je nechal
v lokalnim case, byl byste techto hlasek usetren.

--
Ing. Jaroslav Kodet
Nextel Praha