SW RAID 1 na RH-6.2 en

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Pátek Duben 14 15:29:04 CEST 2000

> To uz jsem takle zkousel :-( Vysledek je uplne stejny

Zpomnel jsem si , ze kdyz jsem na RH 6.1 delal raid s jinym
kernelem nez od redhatu(na cd-rom RH 6.1), tak jsem ani za
"boha" nemohl rozchodit raid, protoze kdyz mate typ partitions fd,
tak v /proc/mdstat musite videt po restartu systemu ,ze vam
system detekoval raidove disky.No pekne jsem s tim vyhorel,
protoze jsem zkousel vselijake verze jadra , az jsem prisel na to ,
ze Redhati delaji nejakou zasadni zmenu v jejim jadre.Nepomohlo
mi ani upgrade jadra od Redhatu ze Rawhide-to jadro mi zase
delalo zmatek s modulami.
Jo jeste myslim je v jadre pro raid neco jako Boot suport,atd.
Preji prijemnou praci a nachystejte si hlavne hodne kafe a mozna i
nejaky jidlo.
Igor Bujna